17 Mart 2017 Cuma

CAM KIRIKLARI ÜZERİNDE YÜRÜMEK-CESUR VE GÜZEL 18.BÖLÜM

Fügen'in ölümü Cesur'un Tahsin'e karşı olan intikam duygusunu daha da körüklerken Sühan ve Cesur arasına da görünmez duvar ördü sanki,gittikçe daha uzağa düşüyorlar birbirlerinden.Genel olarak izlediğim dizilerde hep kadın tarafıyımdır,belki benimde kadın olmamdan kaynaklanıyor olabilir bilemiyorum,ama dün cesur ve güzel izlerken Cesur'a hak verdim.Sühan karakteri Cesurla olan ilişkisinin başından beri hep bir güvensizlik halinde tamam,kabul güven sonuçta kişinin karşı tarafa aşıladığı birşey fakat Sühan"ın bu ilişkiyi ayakta tutmak için yeteri kadar çaba harcamadığını aldüşünüyorum.Sühan"ın ,babasının bazı yaptıklarının ortaya çıkmasına rağmen buderece gözü kapalı olmasına cidden anlam veremiyorum.Tahsin de Sühanın kendisine olan bu zaafını ezber etmiş olduğundan bu durumu büyük bir ustalıkla kullanarak ilk fırsatta Sühan'a herşeyi anlatırsam o adamdan boşanır mısın?Gibi bir teklifle geldi.Daha öncede bir yazımda belitmiştim sanırım ama dün akşamki bölümden sonra tekrar etme ihtiyacı duyuyorum.Korhan o kadar kötülüğün içinde bile tertemiz kalmayı başarabilen şahane kalbi olan bir adam.Baksanıza kardeşinin gerçekten aşık olduğunu gördüğü için çok sevdiği babasının yüzündeki maskeyi düşürmeyi bile göze aldı.Tabi bunu yaptığı için sonradan çok acı çekecek diye düşünüyorum.Zaten o vicdan azabı çekmese bile Cahide onun başının etini yemek suretiyle türlü türlü acılar çektirir.Yalnız dün son sahnede yaşadığım şoku anlatmaya kelimeler salih  ve rıza işbirliği hiç ama hiç beklemediğim bir durumdu.Adalet ilgili olan durumlardan hiç bahsetmiyorum bile.Ama bence Tahsin'e en büyük darbe en çok güven duyduğu  Adale"ten geldi,dahası da olacaktır bunun.Şimdi sırada yeni bir oyun var bence ve oyun kurucumuz rıza bakır yine başrolde bakalım bizi yeni bölümde neler bekliyor.Ece Yörenç'in kısa süreliğine dahi  olsa Cesur ve Güzel'i yazmayı bırakacak olması beni üzdü ne yalan söyleyim.Çünkü her daim onun kurduğu masal diyarlarına yolculuk yapmak bana büyük zevk vermişti.İşte bu sebeple Cesur ve Güzeli ondan dinlemeyi çok ama özleyeceğim.Umarım bundan sonraki işleri de en az öncekiler kadar başarılı olur.Yolu her daim açık olsun.Elif Usman Ergüden'e de karşı önyargılı olunmamalı bence hep birlikte izleyip görelim.Şahsen ben hikayenin gidişatı adına umutluyum.Hoş gelmiş sefa gelmiş.Yeni bölümler tarafımca heyecanla beklenme,şimdilik sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder