8 Mart 2017 Çarşamba

BİR KUŞ DÜŞÜNÜN BİR KANADI MUTLULUK BİR KANADI HÜZÜN-HAYAT ŞARKISI 45.BÖLÜM

Dün hayat şarkısını izlemek için 45.kez ekran başındaydım.Her hafta olduğu gibi hem güldük,hem hüzün oldu içimiz.Öncelikle şunu belirtmek isterim ki cevher ev akşam yemekleri çok başka anlamlar içerir.Ama cevher sofrası dizilerdeki bu tarz sahneler içinde bir başkadır benim gözümde;çünkü kendi ailenizin içinde de rahatlıkla raslabileceğiniz bir yönüyle gerçek karakterler mevcut.Ama en orijinal karakterlerden biri kabul etmek lazım ki hatice hala.Dünkü o müthiş dansı ''hayat şarkısı en komik sahneler ''arşivimde yerini çoktan aldı.Yeni çiftimiz ipek ve mahire gelirsek ben sevdim neticede iki deli iyi anlaşırlar.Hülyacım bu konuda tam bir görümce gibi davranıyor ama olsun alışır zamanla.Neticede mahir can kardeşi korumaya çalışıyor.Söz hülyadan açılmışken yeni sürüm hülker gelirsek ben çok sevdim bu hallerini.Kerim sonunda içini döktü hülyaya.HAYAT ŞARKISI başladığı günden bugüne karakterlerin gerçirdikleri dönüşüm ve değişimler ayrı bir kitap konusu olur,bu anlamda mahinur ergunu tek geçerim.Yazıyı bitirmeden söylemek istediğim birkaç şey daha var müsadenizle.Tamam hayat şarkısında senaryonun can damarlarından biri cemin yaptıkları kabul ediyorum.Cemin cezasını çekmeden ölmemesi de güzel tasarlanmış bir durum lakin haftalardır cemin cevher ailesine çektirdiklerini izliyoruz ve bu durum beni inceden sıkmaya başladı.Bir an önce cezasını bulup uzay boşluğunda kaybolmaı dileğiyle,şimdilik sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder