16 Aralık 2016 Cuma

UÇSUZ BUCAKSIZ BİR DENİZ CESUR VE GÜZEL 6.BÖLÜM

Sanki bütün beğeni sözcükleri eksik yetersiz duygularımı ifade etmekte şöyle efsane br bölümdü gerçekten.Sadece bir iki sahne değilbölüm tam anlamıyla ders niteliğindeydi bana sorarsanız.Bence CESUR VE GÜZEL'İN sırrı da tam olarak bu bence.Biz tek başına cesurun hikayesini izlemiyoruz.Birden çok karakter var ve bence herbirinin hikayesi ayrı bir dizi konusu olacak kadar güçlü hatlarla çizilmiş işte tam da bu yüzden izlerken o 3 saatlik zaman diliminin nasıl geçtiğinin farkına bile varmıyorsunuz.Bu zamana kadar bir sürüdizi izlemişliğim var ve ay yapımın kalitesiz tek bir işini görmedim.O sebeple diyorum ki kalite asla tesadüf değildir.Bölüm hepiniz malumu olduğu gibi fügen tahsin karşılaşmasıyla başladı,fügenin tahsine katil diye bağırması herkesin özellikle de tahsinin durumla ilgili şüphelerini doruğa çıkardı ama minareyi çalan kılıfını hazırlar misali cesur herşeyi öyle ince hesaplamış ki tahsin araştırma yapsa da tek bir ipucu bile bulamıyor.FÜGEN ve SÜHAN çok sevdiler birbirlerini kayınvalidenin gözüne girmek önemli tabi.
Yönetim kurulunda herkes gibi sanırım bende en çok KORHAN'IN oyunun halka arzı kabul yönünde olmasına şaşırdım.Sanırım tahsinin boyunduruğundan çıkıp kendi özgür iradesiyle verdiği ilk karar bu.Tabii bu kararı almasında etkili olan şey içten içe tahsinin canını acıtma isteği bence o ayrı Bu bölümde tahsinin gerçek ailesini ara sıra ziyaret edip onların dükanın da bir müşteri gibi yemekler yediğini öğrendik.Adam karanlık bir tünel gibi kazdıkça altından daha neler çıkacak acaba.Tahsinin kurul toplantısı sonrası yaşadığı hezimetin karşılığını bir şekilde ailesinden soracağını bekliyordum.Ama bu kadarını değil.ECZACI ADALET SOYÖZLÜ artık ADALET KORLUDAĞ bu duruma diğer korludağların tepkisini merak ediyorum tabii ama en çok da adaletin tahsinin başına açacağı işleri merakla bekliyorum bakalım neler olacak.Eğer hala uğramadıysanız KORLUDAĞ kasabasına bir uğrayın derim çok fena işler dönüyor orada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder