24 Aralık 2016 Cumartesi

hayat şarkısı 36.bölüm tahminim

Öncelikle şunu söylemek isterim hayat şarkısı 36.bölümde fazlaca ağlayacağız gibi hissediyorum.O yüzden şimdiden söyleyim salı akşamı için bol bol mendil stoku yapın bence yani ben öyle yapacağım.Fragmanda da gördüğümüz gibi cemin olayları kendi istediği gibi anlatması üzerine kerim hülyadan boşanmaya karar veriyor.Bayram baba ve ailesinin gittiği tatil sonucunda sanırım hülya ve kerim evde hülya ve kerim kalacak.Ve çıkan bir tartışma sonucunda keim içindekileri en azından bir kısmını hülyaya kusacak ve hülyayı evde yalnız bırakacak.Ben hülyanın imdadına her zamanki gibi yine mahirin yetişeceğini düşünüyorum.Ama malesef düğmeyi kurtaramayacaklarını düşünüyorum.Sonrasında kerim gerçekleri öğrenip vicdan azabından kıvranacak ama nafile.Sanırım hüseyin de kerimin gerçekleri bildiğini zannetiğinden birşey söylemiyor.Yoksa neden hülyadan boşanacakmısın diye sorsun ki bence çok saçma olur öyle bir durum.Diğer bir seçenek ki buna pek ihtimal vermiyorum hüseyin meleğin dolduruşuna geldi,hülyadan zeynepe olanların hırsını alıyor. Dediğim gibi bu durum benim için ihtimal dahilinde değil ama bakalım.Bir de şu melisa meselesi var.Bence hastalık filan külliyen yalan ki varsa bile bu durumu sonuna kadar kullanacaktır.Eğer kerim -hülya ayrılığı uzayacak olursa kerim yaptıklarındanpişman olup geri dönmek istediğnde türlü oyunlarla bunu da engelleyecek bence.Benim açım bolca ters köse olacağım bölümler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder