28 Aralık 2016 Çarşamba

Gerçekler can acıtır hayat şarkısı 36.bölüm

Mahinur Ergun senaryosuyla ilk defa ''merhamet'' dizisiyle tanıştım.Eğer izleyenleriniz varsa hatırlayacaktır.O da HANDE ALTAYLI'NIN ''KAHPERENGİ'' adlı kitabından tvye uyarlanmış şahane bir kadın hikayesiydi aslında.İzlemeyenleriniz ya da okumayanlarınız varsa şiddetle tavsiye edilir.Bu sebeple MAHİNUR ERGUN'UN yazdığı bu enfes senaryoya şaşırmıyor,ama bir o kadar da hayranlıkla izliyorum.35 bölüm son sahnede hülyanın yazdığı yarım mektubu tahmin ettiğimgibi süheyla buldu.Cevher evde herkes bir dedektif olabiliyor bazen.Buna alışkınız hayat şarkısı seyircileri olarak,ama cevher ailesinin gerçekleri öğrendikleri zaman gösterecekleri tepkiyi kestiremiyorum bir türlü orda tıkanıyorum işte.Bölüm içinde beni en en çok şaşırtan hüseyin ve zeynep oldu dersem yalan olmaz sanırım.Ben hüseyini daha ayakları yere basan bir karakter olarak betimlemişim ya kafamda bu ne yapacağını bilmez 18'lik ergen halleri beni şoklara sokuyor gerçekten,hüseyin ne kadar ergen tavırlar sergilediyse zeynep de bir o kadar olgun davrandı.Hep söylüyorum zeynep aslında iyi biri onu sevgisizlik böyle hırçın bir insan yapmış.Boşanmak ona yaradı bence içindeki sevgi dolu insan yavaş yavaş kendini ele veriyor.Benim zeyneple ilgili ilerde mahirle aralarında birşeyler olabileceğine dair bir teorim var bakalım haklı çıkacak mıyım çok merak ediyorum.Olursa çok da iyi bir çift olurlar gibi benden söylemesi.Hayat şarkısından bahsederken bayram cevhere değinmeden olurmu hiç.Dün akşamki bölümde badenin yüzünü güldürmek için yaptıkları içimi ısıttı.Bence dizilerimizde şimdiye kadar resmedilmiş en iyi baba figürlerinden bir tanesi bazen otariter bazen yumuşacık kalpli... AHMET MÜMTAZ TAYLAN çok büyük oyuncu gerçekten var olsun hep.Bana göre bu haftaki bölüme damgasını vurabilecek birden çok sahne var bana göre ama özellikle 2 tanesini ayrı tutmak gerektiğini düşünüyorum.Bunlardan ilki hülya kerim dans sahnesi diğeri ise dün akşam diziyi izleyenlerin de rahatlıkla tahmin edebileceği gibi hülya kerim YÜZLEŞME.Dans sahnesi için ben ayrılığın dansı diyorum bilmem katılırmısınız ama.Dans ederler hülyanın aşkını, kerimin ise hem aşkını hem öfkesini o kadar güzel verdiler ki karşıya burcu&birkanı tebrik etmek lazım diye düşünürken daha hiç birşey görmediğimi yüzleşme sahnesinde fark ettim.Çok net şimdiye kadar izlediğim EN İYİ yüzleşme sahnesi bu.Hiç bir ne fazla ne eksik herşey tam kararındaydı.Sanırım CEM KARCI REJİSİ benim için bu yüzden çok özel sahneyi izlerken sahne seyircinin yüzüne ben gerçeğim diye haykırıyor resmen.Çekilen her sahne aynı duruluk ve özende duygusu da bir o kadar üst sevyede.Sahnedeki şahane oyunculuklardan bahsetmiyorum bile burcu ve birkan o kadar gerçekci oynamışlarki izlerken istemsizce gözünüz yaşarıyor.Hayat şarkısı yolculuğunun uzun süreli olmasını diliyorum;çünkü televizyonumuzun böyle kaliteli işlere ihtiyacı var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder