8 Aralık 2016 Perşembe

Bela mıknatısı hülya cevher hayat şarkısı 33.bölüm

Biz hayat şarkısı izleyenleri olarak dumur olmalara pek bir alışığız.Ama bu kadarını ben bile beklemiyordum.Hülya gün geçtikçe naif biri olurken melek de bir o kadar katı bir insana bir insana dönüşüyor.Sanki iki kardeşin ruhları yer değiştirmiş gibi.Sanırım hayat şarkısını bana sevdiren nedenlerin başında da hiçbir karakterin iylik olgusunun net olmaması geliyor.Karakterler tıpkı gerçek hayatta olduğu gibi duruma iyi veya kötü olabiliyor.Cevher malikanesinde halaya kısmet arayışları son sürat devam ederken bir taraftan da melek hüseyin evliliği bomba gibi düştü eve.Bir de bayram babanın su çiçeği vakası var bayram baba TÜRK dizi tarihinde şimdiye kadar görülen en komik baba figürü olabilir tabi bunda mahinur ergun senaryosunun etkisi büyük.Hülyanın yaşadığı içsel çatışmalara rağmen içinde hala küçük bir çocuk var.Filize gösterdiği şefkat beni benden aldı ve çok da şaşırdım.Hülya ne kadar sakın kalmaya çalışsa da birşeyler onu sürekli dürtüyor sanki.Hülya da bence çok akıllıca hamle yaparak zeynepin tarafına çekti.Bundan sonraki bölümlerde kafadar etilerin melekle taktik savaşlarını izleyeceğiz galiba.Yalnız beni tedirgin eden birkaç şey var.Kerimin itiraf edemese de melisaya karşı bir zaafı olduğunu düşünmeye başladım ki bu durum hülker için ilerde daha büyük problemlere yol açacak gibi.Bayramın hülyaya olanları öğrendikten sonraki tepkisi nasıl olacak acaba aslında birkaç tahminim var ama....
Son sahnede  ise benim bildiğm bayram baba hülyayı yalnız bırakmaz ama onrası için bişey diyemeceğim





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder