21 Aralık 2016 Çarşamba

Güven ruh gibidir derler terk ettiği bedene bir daha dönmezmiş_hayat şarkısı 35.bölüm

Baharın kaçırImasının belirli şeyleri açığa çıkaracağını biliyordum ama bu kadar  kolay olacağını tahmin etmemiştim.Kerim bir ajan edasıyla önce Hülya yı takip etti, düğümleri bir bir çözüp ceme ulaştı.Buraya kadar tamam da kerim'in Cem'in söylediklerine sorgusuz sualsiz inanmasına ne demeli Cem'i az çok tanıyan biri söylediklerinin en azından ufak da olsa bir şüpheyi hak ettiğini düşünür.Hülya her zamanki gibi çok yalnız kaldı. Kerim'in Hülya'ya göstermediği şefkati Melisa ya göstermesi ayrıca sinir bozucu.Hayat şarkısının bu bölümü inanılmaz tempolu ve akıcıydı bence aldığı reytingler beni şaşırttı.Ben bazen izlediğim dizilerde senaristlerin kafasının içine girmek istiyorum orada neler oluyor,daha neler yazacak merak ettiğimden dün akşamda öyle oldu daha bir sahnenin şokunu atlatamadan bir diğeri geldi,nefessiz izledim desem yeridir.Dün akşamda bölümde de dizinin başından beri hülyaya kızdığım nokta kerimle gerçek anlamda bir yola çıktıktan sonra bile gerçekleri anlatmaması oldu şayet anlatmış olsaydı cem bu olanları kendi işine geldiği gibi anlatmayacak bu olanlar hiç yaşanmayacaktı.Kerim bu saatten sonra gerçekleri öğrense dahi inanmaz bence.Son sahnede hülyanın yazdığı mektubu okumadı henüz kerim fragmandan anladığım şuan için bu yoksa boşanmaya kalkmazdı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder