31 Aralık 2016 Cumartesi

HER GÜN YENİDEN TANIŞMAK CESUR VE GÜZEL 8.BÖLÜM

Cesur ve güzel 7. bölümünün 2 ayrı sonu vardı bana göre.Bir taraftan sühanı cesurun geçmişiyle yüzleşirken bıraktık,cesuru ise kurşunların arasında....Türk izleyicisi olarak malum dizi süreleri sebebi ile  çabuk ortaya çıkan sırlara,bir yere bağlanan konulara pek alışkın değiliz.Bu sebeptendir perşembe akşamı nefessiz izledim yeni bölümü.Cesur kimliğinin açığa çıkmasıyla sühanın cesura karşı olan yüzleşmesinin aynı bölüme denk gelmesi çok şık bir hareket olmuş konunun sakız gibi uzamamış olması yani.Bülent cahidenin kara deliğinde boğulacak yok yakında.Cahidenin foyası çıkacak da korhan bu durumda ne yapar konu kestiremiyorum doğrusu.Sühan babasının cesurun ailesine yaşattıklarını tam anlamıyla öğrendiğinde cesur-sühan tahsinden intikam almak amaçlı bir işbirliği bekliyorum.Cesurcum bir taraftan tahsine olan nefretini içinde büyütürken bir taraftan da sühana olan aşkını büyütüyor içinde aslında.İlerde bu iki duygu arasında kaldığında tereddütsüz aşkı seçeceğini düşünüyorum.Ece yörenç hikayenin ana dinamiğini bu kadar erken açığa vurduğuna göre çok daha enterasan şeyler olacak sonraki bölümlerde.AŞKI MEMNU gibi bir efsaneyi şahane senaryolaştırmış birinden de başka birşey beklenemez zaten.Ama şundan eminim ki tahsin yine cesurun kuyusunu kazmalara doyamayacak.Cesur ve sühanın ilşkisi derinleştikçe bu durumdan rahatsız banunun sırf cesurla sühanı ayırmak için tahsinle bile işbirliği yapacak kadar ileri gidebileciğini düşünüyorum çünkü üstünde tarifsiz bir sinsilik var.BAKALIM daha neler göreceğiz.Ne demişti sühan :KORLUDAĞ'DA KIŞ SERT GEÇER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder