29 Mart 2021 Pazartesi

KANAMAYAN YARADIR AŞK -MARAŞLI 12. BÖLÜM YORUMUM

 Her aşkın kendi hikayesi,kendi sınavı vardır. Kimi aşkların payına mesafeli ve ayrılıklar düşerken, kimilerini ise bir daha kavuşmamak üzere ölüm ayırır. Elbette ayrılığın her türlüsü çok acıdır ancak, henüz vaktin varken, nefesin yeterken yanına gidip elinden tutamamak işte o durum yeryüzünde cehennemi yaşamak ile eşdeğerdir bence, Maraşlı bu bölüm tam olarak bunu yaşadı.


Aslına bakarsınız, ben Hilal'in gizeminin bu şekilde çözülmesine hiç şaşırmadım. Aksine böyle bir ilişki ağını birçoğunuz gibi bende bekliyordum. Beni şaşırtan şey, bu iki karakterin nasıl olupta evlenebildiği. Birbirine böyle soğuk bakan iki insanın, geçmiş bir zaman diliminde de evlenmiş olması bana pek mümkün gelmiyor. Tamam bir çift ayrıldıktan sonra araya belli bir mesafe girmesi doğal. Ama bu iki karakter, birbirine bakarken, yabancIyi gibi bir his geçiyor karşı tarafa. Tamam ikisine ait, geçmişte yürünmüş yolun aşkla bezeli olmadığını biliyoruz. Ancak sonuçta çocukları var .Ve ben o sebeple bu derecede resmiyeti zihnimde anlamlı bir yere koyamadım. Sözcüklerin hislerimize tercüman olma işlevini gerçekten çok seviyorum. Hele bazı cümleler var ki ,yüreğimizden çıkıp, kağıta döküldüğü vakit bizden önce anlatır derdimizi. Size şimdi, "Görünüşe Aldanma. "dersem, aklınıza dizi karakterinden kim gelir? Sizi bilmiyorum ama bana böyle bir soru sorulursa cevabım kesinlikle Necati olur. Gerçekten Türk dizi tarihindeki kötü karakterler içinde en farklı kafa ile yazılmış olanlardan. Yani benim gözümde öyle .Elbette böyle hissetmemin nedeni sadece çok iyi yazılmış olması değil Bunun yanında bir de Serhat Kılıç etkisi var ki, asla inkar edilemez. Muazzam sahneler izliyoruz sayesinde. Necati'yi,o da bizim gibi çok sevmiş ve içine sindirim belli. Bu izlediğimiz sahnelere çok açık yansıyor. Gerçekleri òģrendikten sonra  Necati ile ilgili düşüncelerimin çoğu değişse bile bunlar asla değişmez. İnsan çektiği acıların sorumluluğunu başkasına yükleyerek, kalbindeki o ağır yükten kurtulamıyor ne yazık ki. Aksine bu davranış başı boş bir ok gibi döner durur. Ancak sonunda yine sahibini tam kalbinden vurur .Tabi bu sahibin hala bir kalbi varsa. ..Söz konusu Necati ise ben artık bundan emin değilim. Aziz'e olan öfkesini hiç bir şeyden haberi olmayan suçsuz insanlara en önemlisi kardeşlerine yöneltiyor ki bu akıl almaz bir durum .Ancak bu bölüm itibariyle Maraşlı tarafından sobelendi Bakalım bundan sonra neler olacak? Merakla bekliyorum önümüzdeki bölümü. Emeklere Sağlık. Muhteşem bir bölümdü. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder