20 Nisan 2017 Perşembe

''Sözler bazen düğüm olup takılır boğazına.'' Söz 3. bölüm

Benim için bazı diziler yıllar geçse bile hep akılımda,kalbimde kalır.Arada durduğu yerden çıkarır,ilk günkü heycanla yeniden başlarım izlemeye.Sanırım daha yeni paylamış olmasına rağmen Söz benim kalbimde böyle bir yer edindi.Çok fazla aksiyon içeren işleri kişileri kişilik olarak sevmeyen biri olarak şunu söylemeliyim ki hikayesi her anlamda bana çok dokunuyor.İzlerken beni görebilmenizi gerçekten çok isterim.
Gözler buğulanır.Sözler boğazda düğüm olur.Dizi izlerken kolay kolay dolmaz gözlerim.Ama gelin görün ki Söz'ü izlerken böyle olmuyor.Tıpkı ilk iki bölüm gibi 3. bölüme de bayıldım.ETHEM ÖZIŞIK ve ekibi şahane cümlelerle bizi o dünyaya öyle güzel sokuyorlar ki mükemmel.Evet ama oyunculara da ayrı bir parantez açmak isterim.Çünkü gerçekten her biri muhteşemler.İlk bölümde Aybüke Pusat'ı biraz soğuk bulmuştum.Ama bölümler ilerledikçe oyunculuğu açılıyor.Hele 3. bölümdeki oyunculuk performansı benim için gayet tatmin ediciydi.İlerleyen haftalarda çok çok daha iyi olacağına inanıyorum.Bu haftaki bölümü izlerken Bahar'ın Karabayır'a geliş sebeplerinden birinin de Yavuz olabileğini sinyalini aldım.Belki aranızda benim gibi düşünenler olabilir.İlerleyen bölümlerde Yavuz ve Çolak arasında Bahar üzerinden giden yeni bir rekabetin başlayabileceğini düşündüm.Bu arada şehit aileriyle alakalı olarak yazılan her bir sahnedeki ince ince düşünülüp verilen mesajlar üstüne o sahnedeki içten, abartısız şahane oyuncuklar benim gözümde o sahneyi bölümün en iyi sahnesi yaptı.Daha şimdiden yeni bölümü iple çekiyorum.Yazana,çekene,oynayana,kurgulayana teşekkürlerin en büyüğü...
Tüm şehitlerimize minnet ve saygıyla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder