21 Nisan 2017 Cuma

Güvenmek-Cesur Ve Güzel 23.bölüm

Salih'in ölümüne şaşırmadığım kadar cesetin Cesur'un arabasının bagajından çıkmış olmasına şaşırdım.Kurnaz tilki Tahsin yine şahane oynadı oyununu.Ne de olsa beklediği fırsat ayağına kadar geldi.Bu bölüm Cesur yine zekasını konuşturdu.Zaten dizide zeka konusunda Rıza ve Cesur fana kapışır.Rıza'ya sinir olsam da bu rekabeti izlemek benim için büyük keyif gerçekten.Ayrıca şunu da belirtmeden geçemeyeceğim.Yiğit Özşener'e kötü adamı oynamak inanılmaz yakışıyor.Kimi zaman Cesur'a karşı gösterdiği tavır ve davranışlardan dolayı Sühan'a çok kızsam da,aralarındaki tüm sorunları,soru işaretlerini bir tarafa koyup var gücüyle Cesur'a yardım etmesi son derece anlamlı aynı zamanda Cesur'un Sühan'nın kendisine hissettikleriyle olarak alakalı aklında oluşan soru işaretlerine  mükemmel bir cevap oldu bana göre.Bu olay sonucunda Cesur ve Sühan arasındaki buzların nihayet eriyip Cesur'un bebeğin yaşadığı andaki mutluluğunu görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum.Bu arada Cesur Ve Güzel'i sevme nedenlerimden biri de beni bir seyirci olarak Irmak Örnek gibi pırıl pırıl bir oyuncu ile tanıştırmış olmasıdır.Öyle sıcacık bir oyunculuğu var ki daha ilk bölümünden beni Şirin'in saf ve temiz kalbine öyle bir inandırdı ki Salih'in ölümüyle ilgili olarak en çok Şirin'e üzüldüm sanırım.Bölüm gayet güzeldi;ben izlerken bir tatmin oldum.Cesur ve Sühan sahnelerine yazılan replikler,sahnelerin benim üzerimdeki etkisini kat be kat artıyor.Her bir kelime inci misali o kadar derin ve o kadar anlamlı ki izlerken gözlerim şenleniyor adeta.EMEKLERE SAĞLIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder