14 Nisan 2017 Cuma

Baharın Ayak Sesleri Bunlar-Cesur ve Güzel 22.bölüm

Geçen haftaki bölüm ile ilgili yazıyı okuyanlar zaten fikir sahibidirler ancak okumayanlar için şu kadarını söyleyim geçen haftaki bölümü hiç ama hiç beğenmemiştim.Gidişat olarak çok durağan bir bölümdü benim gözümde.Ama 22.bölüme gelince başından sonuna kadar beğenmediğim tek bir sahne bile yoktu.Deyim tam yerinde su gibi aktı bölüm.Ne yalan söyleyeyim Cesur Ve Güzel'i böyle heyecan içinde izlemeyeli epeyce uzun zaman olmuştu.Bölümün ilk sahnesinde benimle aynı tepkiyi veren olmuştur mutlaka.Dedimki:''Fügen rüyada bile ne kadar güzel:''Aslında Fügen'in, Sühan için büyük bir işaret keşke görebilseydi.Neyse benim hala umudum var.Haftadır aynı şeyi düşünüyorum Rıza karakteri diziye girdiğinden bu yana Cesur'u dizinin en zeki karakteri tahtından indirdi.Resmen herkesi parmağında oynatıyor.Yalnız şu da yadsınamayacak bir gerçek ki Yiğit Özşener'e kötü karakterleri oynamak inanılmaz yakışıyor.İzlemesi seyirciye büyük bir zevk veriyor gerçekten.Bu bölüm itibariyle dedektifçilikte yeni bir çığır açan çiftimiz cesur sühan yeniden sahalara indi.Her zamanki gibi gerçeğin peşine birlikte düştüler.Tabiki beraberinde bir takım didişmeler,kıskançlıklar,laf sokmalar geldi.Bence bu olaylar çözümü kavuştuğunda Korludağ'da bir dedektiflik bürosu açsınlar.Bence savcıdan daha iyi bir iş çıkarırlar.Malum olay da hiç eksik olmuyor Korludağ'da.Bu çifte en çok kavga etmek yakışıyor.Sizi bilmem ama ben izlerken büyük zevk duyuyorum.Türk dizi tarihinin gördüğü en karizmatik çift bence.Ve sonunda Tahsin Salih'in gerçek yüzünü gördü.Salih'in ölümüyle sonuçlanan bu durumda kabak nasıl oldu da Cesur'un başına patladı.O ceset,Cesur'un arabasının bagajına ya Rıza yada Tahsin'in adamları tarafından konuldu orası kesin.Ama esas soru şu Cesur bu nasıl fark etmez.Haftaya gelsin flashbackler... Emeklere sağlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder