13 Nisan 2017 Perşembe

AŞK VE GURURUN SAVAŞI-NO 309 43.BÖLÜM

Farklı düşünenlere de saygı duyuyorum.Tabii ama ben no 309'un şuan ki gidişatından sonra derece mennunum.İzlerken inanılmaz eğleniyorum.Üstelik sadece bir,iki karakterleri değil tüm karakterleri bir kore uyarlaması olarak başlayıp bambaşka bir yere geldi bana göre.Evet kabul bazen senaryo durağanlaşıyor.Sonuçta 150 dakika bir iş yazılıyor her hafta.Bir de bu açıdan bakmak lazım diye düşünüyorum.Biliyorum siz de benim gibi bu aralar Lale'ye kızıyorsunuz.Özellikle bu bölüm inatçılıkta zirve noktasına ulaştı gerçekten.Onur gibi sabırlı birini bile sonunda ''pes ediyorum''dedirti ya başka birşey demiyorum.Bence bu inatlaşmanın sonu bir şekilde boşanma ile sonuçlanacak.No 309 bahsedip de erol-filiz-betül üçlüsünden bahsetmeden olmaz.Oyunculuklar zaten muhteşem hiç abartısız söylüyorum.Kahkahalarla gülüyorum.Oyunculuklarına bereket.Filiz ve Erol  Lale ve Onur'dan sonraki favori çiftim.Erol ve Betül Lale ve Onur'un kuyusunu kazmaya çalışırken her seferinde kendi kazdıkları kuyuya düşüyorlar.Ki bu seferde öyle oldu.Gazete haberi Filiz'in yüzünde patladı resmen.Bana benim tanıdım Filiz bunun acısını Erol'dan çok fena çıkarttır.Beklentim büyük onu da söyleyim.Oyunculuğu sıcakkanlığı ile beni her hafta daha da büyüleyen canım Demet Özdemir'den söz etmezsem çok fena içimde kalır.Sana Bir Sır Vereceğim'den bu yana en sadık izleyicilerinden bir tanesi benim.Ve şunu görüyorum kariyerine başladığı ilk günden bu güne kadar onunla ilgili düşüncelerimde en bir değişme olmadı.Lale karakteri ile birlikte bize olağanüstü bir süpriz yaptı.İçindeki cevheri çıkartıp kendisinden şahane bir komedi oyuncusu olabileceğini herkese gösterdi.Onu izlemek benim içinde büyük zevk.Daha nice başarılara.EMEKLERE SAĞLIK.ÇOK GÜZEL BÖLÜMDÜ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder