6 Nisan 2017 Perşembe

Bazı Cümleler Kurşun Misali Deler Geçer İnsanın Yüreğini-Cesur ve Güzel 21.bölüm

Şu sıralar dizi setöründe en çok yakınılan
durum son derece haklı olarak yine yeni yeniden bitmek bilmeyen uzunluktaki dizi süreleri ki evet bende tam olarak bu şekilde düşünüyorum.Çünkü gerçekten yerli dizi yersiz uzun.Ama bu kadar olumsuz çalışma şartlarına rağmen(hala)sektörde su gibi akan bölüm yazan senaristler var demekki tek sorun dizi sürelerinin uzunluğu değil.21 haftadır hiçbir bölümü kaçırmayan bir cesur ve güzel seyircisi olarak şunu itiraf etmeliyim.Bölümü izlerken ilk kez sıkıldım.Yalnış anlaşılmasın Elif Usman Ergüden kalemini ve zekasını en çok sevdiğim senaristlerden Türkiye'de ama Cesur ve Güzel bu bölüm sıkıcı denebilecek derecede durağandı doğrusunu söylemek gerekirse.Karakterler bir anda kendisiyle çelişen davranışlar sergilemeye başladı.Misal sühan bu kadar egosuna düşkün bir karakter hiçbir zaman olmadı benim bildiğim.Dizinin başından sonuna kadar atmadığı tripi attı,bölüm boyunca olan 10 sahnenin 9tanesinde Cesur'a trip vallahi izlerken ben daraldım.Cesur'da peygamber sabrı var doğrusu.Ama şimdi Sezar'ın hakkı Sezar'a Cesur'un Rıza'yı ters köşe olmalara doyurduğu sahneleri izlerken inceden inceden içimin yağları eridi.Artık Rıza Bakır için oyun bitti.Dizideki bütün aksaklıklar bir an evvel çözülsün.Ben böyle mükkemmel ötesi bir işi izlerken sıkılmak istemiyorum.Lütfen,lütfen,lütfen.Herşeye rağmen emeklere sağlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder