6 Kasım 2017 Pazartesi

ÖNYARGILAR VE GERÇEKLER-Dolunay 18.bölüm

İnsan hırslarına ve önyargılarına teslim olduğu vakit hayat karşındaki en ağır yenilgisini alır.Çünkü insan önyargılarına teslim olduğunda, gözlerinin önüne kendi elleriyle simsiyah puslu bir perde çeker.Ve zihnini kafasında oluşturduğu düşünceler hariç herşeye kapatır.Nazlı'nn Asuman ile ilgili olarak kafasında oluşturduğu haklı önyargılar,Dolunay'ın 18 haftadır süregelen yolculuğunda ilk kez boşa çıktı.Güven görünmez ince bir ip gibi insanları birbirine bağlar.İnsanlar arasındaki güven duygusu ne kadar sağlam olursa ilişkilerde o kadar sağlıklı olur.Nazlı ve Asuman arasındaki güven duygusu o kadar çok yara aldı ki,Nazlı'nın anlaşmalı evlilik konusunun Deniz tarafından duyulması konusunda Asuman'dan şüphe etmesi son derece insani bir davranış.Asuman'nın yaşadıkları ile ilgili en ufak üzüntü kırıntısı duymadım ne yalan söyleyim.Nazlı Asuman'a yumuşak bile davranıyor.Şahsen Nazlı'da peygamber sabrı olduğunu düşünmeye başladım artık.Asuman ve Deniz kişilik özellikleri açısından birbirine çok benzeyen iki karakter.Asuman'ın yaptıklarından sonra Deniz'de kalmaya başlaması ikili arasında ilerde yaşanacak olanlara seyirciyi hazırlamak amacıyla yapılmış bir hamle bence.Nazlı Ferit arasında oluşan derin kırıkların en temel nedeni Asuman olmasına karşın Nazlı'nın kalbinde her seferinden kardeş sevgisi baskın çıkıyor.Ama ben Asuman yüzünden araları açılan Ferit ve Nazlı ilişkisinde haftalardır ciddi manada bir ilerleme olamamasının asıl sebebinin nedeninin Deniz olduğunu düşünüyorum.Bulut'un velayet davasında Nazlı ve Ferit'e yardım ediyor gibi görünse bile bunun sonucunda Ferit ve Nazlı evliliğini derinden etkileyecek ince bir hesabı olduğunu dahi olduğunu dahi düşünüyorum.Belki yapacağı şahitliği koz olarak kullanabilir diyorum,bakalım.Özellikle son birkaç bölümdür karakter o kadar sivrildi ve histerik bir karakter oldu ki benim gözümde herşeyi yapabilecek bir noktada.Bu hafta NAZFER sahnelerinden sinema sahnesine bayıldığım doğrudur.Filmdeki sahneler karşısında Ferit'in bir saniye olsun istifini bozmamasına karşılık,Nazlı'nın şapşikliği der susarım.Bu sahne en güzel NazFer sahneleri listesinde kesin girer.Güzel bölümdü.Emeklere Sağlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder