27 Kasım 2017 Pazartesi

Kendinden Kaçmak-Dolunay 21.BÖLÜM

Bazen insanın hayatında yaptığı hamleler vardır;o hamleyi yaptığınız zaman kar topu misali diğer olaylar peş peşe gelir.Nazlı'nın Ferit'e yapmış olduğu doğum günü süprizi de bakıldığında tam  olarak böyle bir etki yarattı her ikisi içinde.Fikrimi sorarsanız,Pelin'in gelişi ve bu durumun diziye kattığı heyecan unsuru hariç oldukça boş bir bölümdü.Ferit ve Nazlı karakterinin yolculuğunu izlemeye başlayalı tamı tamına 21 bölüm oldu.Ancak ilişkilerinde bunca zaman hep ''Bir adım ileri iki adım geri'' durumu oldu.Bölümde beni asıl rahatsız , Pelin'in geldiği ilk dakikadan NazFer ilişkisinin altını oymaya çalışması ve üstelik bunda da başarılı olması oldu.En azından anlık dahi olsa Ferit'i sarsmayı,dengesini bozmayı başardı.Dizinin ilk bölümlerinden bu yana Nazlı'nın gerçekten çok yüksek bir sabır eşeği çok yüksek bir karakter olduğunu düşünmüşümdür.Nitekim bu bölümde beni yanıltmadı son ana.Ama tabii herkes için bir son nokta vardır.Ki Nazlı açısından bu noktaya çoktan gelindiğini düşünüyorum.Önce Asuman'ın sinir bozuculukta zirve yapmış pervasızlığı sonra Ferit'in tamda ihtiyacı olduğu zamann Nazlı'yı yalnız bırakması,Nazlı için kendi içine yönelmesi gerektiğinin en önemli göstergesiydi bana göre.İncinen,kırılan bir kadın bir süre sonra kalbini koruma altına alır ve karşısındaki insan ne kadar çabalarsa çabalasın o zırhı aşıp,sevdiğinin kalbine ulaşamaz.Nazlı'nın yaptığı hareketenin zamanının doğruluğunu,yalnışlığını tartışırım,ancak hareket kesinlikle çok kadınca hislerle yapılmış olduğundan hak veriyorum.İlerleyen bölümlerde biraz aksiyon ve heyecan temenisiyle emeklere sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder