21 Kasım 2017 Salı

AŞK İLE YENİDEN DOĞMAK-DOLUNAY 20.BÖLÜM

Dolunay'da kırmızı kalpler havada uçuştu.Tam anlamıyla romantik komedi tarzını yansıtan bir bölümdü.İzlediğimiz diğer bölümlere oranla yan karakteri çok daha az gördük.Tıpkı olması gerektiği gibi.Ferit'in doğum günü hem Nazlı ve Ferit'in birbirlerine bir adım daha yaklaşmasına hemde hikayenin akışı içinde yeni kördüğümlerin oluşmasına neden oldu.Geçen haftaki bölümde sinyalleri zaten verilmişti;ancak beni şaşırtan durum,Nazlı'ya rakip olacak kişinin bir şekilde hikayeye Nazlı sayesinde dahil edilmesi oldu.Bence ''Pelin'' karakterinin diziye girişiyle birlikte entrika grubunun eli oldukça güçlendi ki şahsen fazla zaman kaybetmeden NazFer'i ayırma konusunda Deniz ile işbirliği yapacağını düşünüyorum.Belirli bir süre bu işbirliği devam ettikten sonra Deniz Asuman'a olan duygularının farkına varıp geri çekilir.Tabii Nazlı ve Ferit arasında ilerleyen bölümlerde tek problem ''Pelin'' olmayacak tahmin edersiniz ki.Nazlı'nın restaurantın borçlarını ödemek amacıyla tabiri caizse bir can simiti gibi sarıldığı o senetler Nazlı ve Ferit arasında yeni yeni tazelenen güven duygusunu tekrar tuzla buz edecek.Ben Nazlı'nın kendi ayakları üzerinde kurma konusundaki hassasiyetini anlıyorum ve destekliyorum da ancak Ferit'in bu konulardaki kırılganlığını daha önce hepimiz gördük,onun için ondan birşey saklamak ile yalan söylemek arasında hiçbir fark yok.Hele bir de o senetler Hakan'ın eline geçerse ki bence öyle olacak.İşte o zaman Nazlı gerçekten yandı.Bakalım haftaya bizi neler bekler?Şahane bir bölümdü.Emeklere Sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder