2 Kasım 2017 Perşembe

Aşk Kırıkları-Hayat Sırları 1.bölüm

Most Prodikson bir seyirci olarak benim gözümde ayrılacalıklı yapım şirketlerinden bir tanesi.Ortaya çıkardığı her projede özelikle kadın karakterlerin hayattan yediği vurgunlara rağmen kuyruğu her daim dik tutan,defalarca düşse bile gün sonunda mutlaka ayağa kalkan güçlü kişiliklere sahip insanlar olması bir kadın olarak beni son derece mutlu ediyor.Özellikle son yıllardaki projelerinde içinden insanın her hali geçen, hepimizin çoğu zaman özlem duyduğu sıcacık aile hikayeleri izliyoruz genellikle.Her zaman kalbimin köşe yastığı olarak kalacak ve bana göre çoktan efsaaneleşmiş olan Hayat Şarkısı'ndan sonra izlerken benzer tatları alabileceğimiz Hayat Sırları dün itibariyle sakin ama lezzetli diyebileceğimiz bir ilk bölümle ekran yolculuğuna başladı.Hikayesi uzaktan bakıldığında kendi halinde yaşayan,kavgası hayatla olan bir aile gibi görünsede,yakınlaştıkça her karakterin aslında kendine bile itiraf etmekten çekineceği sırlarının olduğunu gördük ki sanırım bu sırların en ağır olanı da Seher sahip.5 yıl boyuca tek bir dahi bulamadığı,bulmak için gerekirse kendi varlığından bile vazgeçebileceğin bir çocuğunun olması.Ve işin daha kötüsü bu kadar büyük bir acıyı ailenle dahi paylaşamamak.Benim bu durumla ilgili iki teorim var.Bunlardan ilki Seher'in hamile kalmasına bir zorlama sebep olmuş olabilir ve böyle bir durumda olanları Burak'a anlatmaktan çekinmiştir ve o yüzden ayrılmışlar diye düşünüyorum.İkincisi ise ayrılıklarının sebebinin bir şekilde Burak'ın annesinin aradaki maddi farklılıklardan dolayı Seher'e uygulayabileceğini düşündüğüm psikolojik baskı.Bakalım hangi ihtimal doğru çıkacak.Kuzgun ailesinin hikayesini izlerken bir taraftanda gözümün önünden Neşeli Günler filmindeki belli başlı sahneler geçti.Adile Naşit&Münir Özkul arasındaki uyumun o içtenlik ve sıcaklığın aynısından,Ahmet Mümtaz Taylan ve Devrim Yakut arasında da oluşmuş.Onları yüzümde küçük bir tebessüm ile  izledim.Çok Yaşasınlar.Cast direktörünü ayrıca tebrik etmek gerektiğini düşünüyorum.Çünkü her bir karaktere öyle nokta atışı isimler seçmiş ki izlerken insanın kafasında en ufak bir acaba.Hazar Ergüçlü&Ekin Koç uyumu daha ilk dakikadan kendini hissettirdi.Ve biz hem Burak'ın Seher için yapabileceklerine hemde bir fotograf olarak Burak ve Seher'e inandık.Bir karakterin inandırılıcıcığını artıran en önemli unsurlardan biri de bence yaşanan Aşk'ın üzerinden yıllar geçse bile o duyguya göstermiş olduğu saygı.İşte tam da bu sebepten BURAK bana çok tanıdık geldi.Kuzgun ailesi ile ilgili olarak aklıma takılan birşey de şu ki,nedendir bilmiyorum ama dünkü bölümü izledikten sonra İnci ve Mustafa Kuzgun çiftinin çocuklarından birinin evlatlık olabileceğini düşünüyorum.Bakalım haftaya neler olacak?Merakla bekliyorum...
EMEKLERE SAĞLIK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder