23 Ekim 2017 Pazartesi

Hayalerden Kovulmak-AteşBöceği 16.BÖLÜM

İnsanın göstermiş olduğu an'lık zaaflar belki içinde bulunulan kötü durumdan çıkması için bir kapı aralar ancak sonraki süreçlerde göştermiş olduğu bu an'lık zaaf her zaman ayağına takılan bir taşa dönüşür.İşler çözmeye çalıştıkça iyiden iyiye karışır,arapsaçına döner.Barış'ın Metin abi karşısında düştüğü durum tam olarak bundan ibaret.Metin ve Barış yüzleşmesi öylesine içten ve doğal olmuş ki izlerken hayran kaldım.Böyle büyük bir şok herhangi bir insanın göstereceği tüm tepkileri gördük.Durul Bazan gerçekten muhteşem bir performans göstermiş.Barış ve Metin arasında bunlar yaşanırken İlayda'dan ipin ucunu getirecek ve sonunda tüm okları kendisine çevirecek bir hamle geldi.Aslı Hakan'a İlayda ile ilgili tüm gerçekleri anlattığında nihayet İlayda'nın yüzündeki maske nihayet düştü.Bana sorarsanız bu bölüm son derece yavaş ilerledi.En azından son iki bölüm olması sebebiyle daha hareketli bir bölüm beklerdim.Lakin son sahne beklentilerimi tümüyle karşıladı.Seçilen replikler, Nilay Deniz ve Seçkin Özdemir'in karşılıklı performansları olağanüstüydü bana göre.Bazı işler vardır,ekran yolculuğu kısadır ancak öyle sıcak samimidir ki izleyicinin kalbinde yeri hep özeldir.Ve yıllar sonra bile yüzde oluşan küçük bir tebessümle hatırlanır.İşte AteşBöceği' benim gözümde öyle bir iş.Umarım bundan sonrası o ekipte çalışan,ter döken insanlar için çok daha iyi olur.Son bölüm 25 EKİM ÇARŞAMBA star tv'de.Emeklere sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder