5 Ekim 2017 Perşembe

Damino Taşları-No309 62.bölüm

Bu hafta 62.durağında durduğumuz No:309'da bu sezon daha keskin virajlardan geçiyoruz.Geçmişin kapanmamış hesaplarıyla yüzleşmek özellikle Lale ve Onur'un için ilişkileri açısından çözülmesi oldukça zor ve yıpratıcı yeni düğümleri de beraberinde getirdi.Babası ile yüzleşmek her ne kadar Lale için zor olsa bir an için bile onu kaybetme düşüncesi babasına karşı kalbini yumuşattı,ancak gerçekleri öğrendiği vakit Onur'u bu kadar kolay affeteceğini düşünmüyorum.Onur'un her ne kadar bu olay da doğrudan suçu olmasa da sonuç itibariyle ortada belirli bir zamandır bilenen ve kendisinden saklanmış,oldukça önemli bir sır var.Lale bu sırrın üstünden atlayıp öyle kolay hayatına devam edebilecek biri değil.Bu sırrın açığa çıkması ikisi her halükarda ayrılık sebebi orası kesin,bir de üstüne olanları Onur'dan değil başkalarından duyarsa ki bence öyle olacak,işte o zaman bu iş boşanmaya kadar gider.Bu bölüm Erol ve Filiz'in Onur ve Lale'nin evine taşınması dizinin komedi tarafını güçlendirecek bir hamle olmasına karşılık,ilerleyen bölümlerde büyük sırrın Betül'ün kışkırtmalarıyla Erol tarafından ortaya çıkarılacağını düşünmüyor değilim hani.Çünkü böyle bir durum,tam da Betül'ün istediği üzere fazlaca elini kirletmeden olayları ortaya çıkartmasını sağlar.Bu olay ne şekilde ortaya çıkarsa çıksın sadece sadece Lale ve Onur'un ilişkisine değil aynı zamanda Nülüfer Kurtuluş ilşkisine de darbe vuracak.Ben Onur'un bu konudaki tutumunu son derece haklı buluyorum lakin olaya Lale cephesinde bakıldığında işler hiç öyle görünmüyor.Benim anlayamadım şey; aileden tek kişi  bile Özge'nin yalan söyleme ihtimalini niye göz önüne almıyor.Çok ilginçtir ki en ufak şüphe duymadılar.Beni en çok şaşırtan kişi de Yıldız oldu.Zamanında Lale'ye bile kök söktürmüş Yıldız,Özge'ye karşı sevgi yumağı halinde.Şahsen ben hala şüpheliyim ve herşeyin hep olduğu gibi Betül'ün planı olduğunu düşünüyorum.En azından öyle düşünmek istiyorum.Bence sezonun en akıcı bölümüydü.Emeklere sağlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder