16 Ekim 2017 Pazartesi

EN DERİN KUYU SIRDIR-ATEŞBÖCEĞİ 15.BÖLÜM

İnsanın omzuna tonlarca ağırık yükler sır.Altından kalkamaz hale gelirsin bir süre.Sen saklamaya devam ettikçe sevdiğinle arana görünmez mesafeler girer.Her yeni doğan gün ile birlikte bu mesafe daha da artar.Hem Gül-Teo hem de Aslı-Barış çiftleri için durum tam da bundan ibaret aslında.Büyük sırrı ilk  öğrenen tam da tahmin ettiğim gibi Gül oldu.Öğrendiği şey insanın kolaylıkla üzerinden atlayıp yoluna devam edebileceği bir durum olmadığından,geçirdiği duygu patlamalarını biz evre evre gördük.Bu tarz yüzleşme sahnelerinde beni oyuncunun sesinin tonunu yükseltip alçaltmasından çok bakışları etkiliyor.Eğer oyuncu oynadığı sahnenin duygusuna girebilmişse,sesiyle fazla oynamasına gerek kalmadan kendisiyle birlikte siz seyirciyi de sahnenin duygusuna hiç zorlanmadan sokuyor.Gözde Çığacı dün yayınlanan bölümde muhteşem bir performans sergilemiş.Bana göre uzun süre hafızalardan silinmeyecek kadar etkili bir sahneydi.Gül'ün içinde bulunduğu arada kalmışlık hissi çok zor.Ben olsam bu işin içinden nasıl çıkardım,hiç bilmiyorum ama yinede Gül doğru olanı yaptı bence.Lakin tam da ben  İlayda boş durur mu?Diye söylenirken tam ters köşeden şahane bir hamle geldi.Barış bu yükün ağırlığına da fazla dayanamayarak,tüm gerçekleri Metin Abi'ye itiraf etti.Bazen düşünüyorum Dünya'yı büyükler yerine çocuklar yönetse kesinlikle şimdikinden daha huzurlu ve daha yaşanabilir bir yer olurdu.Çiçek'in Hakan'a karşı içinde taşıdığı sevgi ve merhamet bunun en özel ve güzel örneklerinden bence.Önümüzdeki son iki bölüm hikayenin evrileceği çok merak ettiğmden son iki bölümü de heyecanla izleyeceğim.Ancak her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi AteşBöceği'nin de sonuna yaklaştık.Şimdiye kadar geçen süre içinde seyircisini sıcacık sarıp sarmalayan Can Yapımcı:Banu Akdeniz ve başta oyuncular olmak üzere bu şahane işe küçük büyük emek vermiş herkes iyi ki var.Emeklere sağlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder