11 Ekim 2017 Çarşamba

Evcilik oyunu-Dolunay 15.bölüm

Haftadır aramızda konuştuğumuz Bulut'un velayetini almak adına yapılacak olan ,sözde anlaşmalı evlilik için yaplacak ilk hamle Nazlı'nın teklifi Bulut'a kıyamayıp kabul etmesiyle gerçek oldu.Nazlı'nın zorlu bir karar sürecinden sonra Ferit'e doğru atmış olduğu bu iyi niyetli adım bile Ferit'in kalbindeki buzları eritmeye yetmedi.Daha uzun bir süre Nazlı'ya çektirecek gibi geliyor.Tamam haklı olduğu taraflar var ve evet çok da fazla,ama karşısındaki kadın herhangi biri değil.Aşık olduğunu söylediği insan.Nazlı'nın durumu cidden çok zor Asuman gibi kendinden büyük hırsları olan kardeşini korumak için çırpınırken,sevdiği adımın kalbinde tamiri imkansız yaralar açıp onu kaybetme noktasına geldi.Dün akşamı bölümü izlerken anlık küçük çaplı şoklar yaşadım;tam Ferit Nazlı'yı affediyor mu diyorum.Sonra birkaç dakika içinde sanki bir rüyadan uyanmış da gerçek Dünya'ya düşmüş gibi Ferit yeniden buzdan duvarların arkasına saklanıyor.Ama bence unuttuğu çok önemli birşey var:Bu durum karşısındaki insanın yüreğine yük olduğundan çok daha ağır bir yüktür kendi kalbi için.Büyük haberin kişiler üzerineki etkisi tam da tahminlerimiz gibi farklı farklı oldu.Ama sanırım olayları sonuna kadar görmezden gelmeyi seçip,yüzleşmeyi ertelediğinden haberden en sarsıcı birçimde etkilenen tabiki Deniz oldu.Hani bazı çiftler vardır;onları ayrı başkalarının yanınnda düşünemezsiniz.İşte Deniz ve Alya benim için böyle bir çift.Her düşüşünde olduğu gibi bu defa da yanı başında Alya vardı.Bence bir ilişki için en önemli şey de bu.Uzun sürse bile yeniden bir araya geleceklerini düşünmüyorum.Dün akşam ki evlenme teklifleri havada uçuştu.Nazlı ve Ferit'ten sonra Fatoş ve Engin'de evleniyor.Beni burada en çok şaşırtan durum Fatoş tavrı oldu.Tam ayrılık konuşması beklerken kabul edilmiş bir teklif görünce şok oldum.SON sahneye gelirsek:nasıl olacağı konusunda bir fikrim yok ama Nazlı nikaha yetişecek bence.Aksi durumda Ferit ipleri tamamen koparır.Bakalım bizi haftaya neler bekler?ÇOK güzel bir bölümdü.Emeklere sağlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder