1 Ağustos 2017 Salı

Sen yeter ki sev-Dolunay 5. bölüm

Hani derler ya"Erkekler annelerine benzeyen kadınlara aşık olur"diye bu bence çok doğru bir tespit ancak; bunu söyleyenlerin kaçırdığı önemi hiç azımsanmayacak bir ayrıntı var ki, o da şu sadece annelerinden sevgi görmüş ve annelerine güven duygusunu yitirmemiş erkekler için geçerlidir bu. Aksi halde tıpkı Ferit'te olduğu gibi kötü genellemelerle kadınlara olan güvenin tümüyle yitiriliyor. Ferit karakterinin geçmişini öğrendikçe o derinlerinlerinde kabuk bağlamamış bir anne yarısının varlığını görüyoruz aslında. Bence annesiyle arasındaki bu problemi çözmeden yada en azından yaranın pansumanını yapmadan Nazlı ile aralarında sağlıklı bir ilişkinin yaşanmasını beklemek bana göre yalnış olur. Çünkü; ne zaman ona doğru bir adım atsam, geri dönüşü de o adımından çok daha keskin oluyor. Baksanıza Fatoş'un yaptığı hatanın bedelini de Nazlı'ya kesti; hem de en ufak etmeden. Sanırım Dolunay'da en sevdiğim şeylerden biri de Nazlı ve Fatoş arasındaki, kimi zaman kardeşlerin arasında bile bulunmayan gerçek dostluk. Bence Fatoş, Nazlı'ya Asuman'dan daha kardeş, Asuman gibi çıkarcı değil en azından. Fatoş karakterinin samimiyetini çok sevdim. Neden bilemiyorum ama Engin'i Fatoş'a göre fazla soğuk ve burnu havada buluyorum. Benim gözümde Fatoş ve Tarık daha sıcak ve samimi bir çift olur. Bence değerlerdirilmeli bu ikili enerjisi çok yüksek iki karakter Fatoş ve Tarık. Güzel bir olur onlardan. Son olarak gelelim kötücül çiftimiz Hakan ve Demet'e.Aslında onlarla ilgili olan hiçbir sahnede şaşırmam diyordum ama bu bölüm farkettim ki büyük konuşmuşum. Hakan'ın gözlerindeki öfke saçan kıvılcımlardan kötülükte bu kadar ileri gidebileceğini düşünüyordum. Hatta Demir ile Zeynep'in geçirdiği kazanın dolaylı da olsa sorumlusu olabileceğini de tahmin etmiştim. Ama Demet beni bile şaşırttı. Bakalım haftaya bizi neler bekler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder