2 Ağustos 2017 Çarşamba

Kapanmayan Yaralar-No309 59.Bölüm

İnsan için en zor olan şeylerden bir tanesi bana göre sonuna nokta koyamadığı hikayeleridir.Olayların üzerinden yıllar da geçse hiçbir şekilde kafanda ve kalbinde nereye koyacağını bilemezsin.Sen üstünü örtmeye çalışsan bile geçmişteki en ufak yarım kalmışlık bir kurtcuk misali yer bitirir.Bu yüzden her ne kadar onların kötülükteki ittifakını sevmesemde,Erol ve Betül'ün bu sefer ki hamlesini çok akıllıca buldum.Çünkü; Betül'de yengesi olması nedeniyle Onur'un geçmişte yaşadıklarına en net tanık olanlardan.Ve bana göre LALE ve ONUR'A karşı elindeki en güçlü silah Özge.Özge'nin dönmüş olması fikri bile bu kadar rahatsız ediyorsa,kendisinin gelişi ne yapar diye de düşünmüyor değilim hani.Tabii burada karakteri kimin canlandıracağı da bence çok küçük gibi görünen ancak;çok önemli bir detay.Karakterin gelmesinden ne kadar hoşlanmasak da, bu durum karakterin ikinci sezon açısından vurucu etken olduğu gerçeğini değiştirmiyor.Lale cephesini pek mutlu bıraktığımız söylenemez.Hayatındaki en büyük kalp kırıklığının sebebi olan adamla,babasıyla yıllar sonra karşı karşıya kaldı.Her ne kadar aksini söylese de ona özlemi ama aynı zamanda kızgınlığı ''Yıldırım'' kelimesi her geçtiğinde gözlerinde oluşan buluttan o kadar net belli oluyor.Biz kadınların,kimi durumlarda aksini söylesek dahi ilk aşklarımız her daim babalarımız oluyor.Sırf onlara olan sevgimizin büyüklüğü sebebiyle de onlarla ilgili üzücü durumlar yaşandığında kırgınlığımızda bir o kadar büyük oluyor.Bakalım Lale ve ailesi bunca yılın kırgınlığının altından nasıl kalkacak?Açıkcası çok merak ediyorum.Son sahneye gelirsek eğer birden ortaya çıkan o çocuğun asla Onur'un çocuğu olduğunu düşünmüyorum.Bu sadece Özge'yi ortaya çıkarmak adına Betül tarafından yapılmış bir hamle gibi geliyor bana.Benim için güzel bir sezon finaliydi.Herkesin emeğine sağlık.2.sezonda taptaze hikayelerle görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder