13 Nisan 2021 Salı

Zifiri Karanlıkta Yol Bulmak Zordur_Masumlar Apartmanı 29.bölüm yorumum

 Masumlar Apartmanına dair her bölüm yorumumda,şu ya da bu yolla söylediğim daha doğrusu söylemeye, yazmaya çalıştığım cümle şu:"Sevgi iyidir,iyileştirir."Bu cümleye vurgu yaparken sadece hikayenin ruhuna uygun olduğu için değil aynı zamanda da kendi hayatımda da altın kurallarımdan biri olduğu için söylüyorum.Aslına bakarsanız, izlediğimiz hikayede de " Derenoğlu"ailesi ve çevrelerindeki karakterler üzerinden sürekli olarak, sevgiye ve onun yokluğunun insan ruhunda ne gibi hasarlara neden olabileceği üzerinde duruluyor.Ki bana sorarsanız bunu tam tadında yani izleyiciyi sıkmadan yapıyorlar.29.böümdür devam eden bu yolculukta, her hafta artık bir şeye şaşırmayacağımı düşünüyorum, sonra yine aynı duygu ile karşılaşıyorum.Sanırım bu durum hikayenin son bölümüne kadar da böyle devam edecek.İzlemiş olduğumuz bu bülümle Safiye kendine ve çevresindeki insanlara verdiği zarar ile ilgili en sert yüzleşmesini yaşadı Elbette bu durumda Neriman'da etkisi büyük ancak, bana kalırsa Safiye'nin yüzüne aynayı asıl tutan birçoğunuz gibi benim de beklemediğim; İnci'nin dedesi oldu.Her ne kadar belli etmek istemese de bu zarif ama bir o kadar da haklı uyarı Safiye'yi etkiledi.Bence buna dair ipuçlarını önümüzdeki haftalarda izleyeceğiz diye düşünüyorum.İnsanoğlu karanlıkta yaşamaya alışınca ışığı yadırgarmış.




Han durumu da tam anlamıyla bu.İnci gibi güçlü, iyiliksever biri onun hayatına giriyor ve var gücüyle onu ve onun ailesini içinde bulundukları karanlıktan çekip çıkarmaya uğraşıyor O ise karanlıkta kalmaktan son derece memnun gibi.En azından Esat'a yaptıklarından bu anlam çıkıyor.Esat'a yaptıklarından derken beno, kilitli yerde Esatın olduğunu düşünmüyorum Aslına bakarsanız kim olduğu da önemli değil.Önemli olan bunu yapabilme cesareti olması.GERİLİMİN ZİRVESİNDEYİZ.Emeklere sağlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder