26 Haziran 2019 Çarşamba

KALPLERİMİZDE SAKLI EMANETLER-ERKENCİ KUŞ 45.BÖLÜM

Kırık bir kalple yaşamak;insanın taşıyabileceği en ağır yüktür.Hele bir de bu kırıklığın sebebi o kişiyi hâlâ seviyorsanız durum daha da vahim.Çünkü sevdiğinize doğru atmaya niyetlendiğiniz her yeni adımda aklınız,her geri dönüşte de kalbiniz durdurur sizi.Size de kocaman,derin bir boşlukta yaşamaya çalışmak kalır.Ta ki, asıl evinize yani sevdiğinizin kalbine dönene kadar.Bu dönüş hem siz,hem sevdiğiniz için milat olur.Çünkü,insan sevdiklerinin kıymetini ancak,kaybedince anlıyor.Bu sebepten Can ve Sanem açısından malum bir yıllık sürenin sağlam bir sınav olmakla birlikte,şahane bir ayna olduğunu da düşünüyorum.Zirâ,bir yıllık zaman atlaması sonrası karakterlerde yaşanan değişim muazzam.Tamam kabul,olaylar biraz yavaş ilerliyor.Fakat,Ayşe Kutlu ve ekibinin kafasında mutlaka bir şey.Aksi takdirde bu hamleyi yapmazlardı.Sizi bilmem,ama ben gidişattan son derece memnunum.Neticede Can ve Sanem arasında yaşanmış,kırgınlık ve hüzün dolu anlarda var.Ve yeniden oluşturulan sağlam bir temel için bu duyguların bir anda yok olup gitmemesi gerekir.Siz tersini düşünebilirsiniz,saygı duyarım.Ama benim için durum tam böyle.Çünkü, insan yaşanmışlıkları ile var olur.Hüzünlerimiz,kırgınlıklarımız ve kızgınlarımız olmadan biz eksik kalırız.Yaralarımıza bakmaya cesaret edemezsek;iyileşemeyiz.Can ve Sanem şu an tam bu noktada.İlişkilerini yeni baştan kuruyorlar.Bunu izlemek çok keyifli.Kolyenin ucundaki ve bandana detayı ve bunu nesneler üzerinden atılan adımlar, fazlasıyla anlamlı.Can ve Sanem'in uzun zaman sonra birbirlerine net bir şekilde attıkları ilk adımın bu nesneler aracılığı ile gelmesi kelimeleri kifayetsiz bırakıyor.Ben bu bölüme bayıldım.46.bölümü merak ediyorum.Emeklere Sağlık
Not:Ben bu satırlarları yazarken 47.bölüm itibariyle senarist değişikliğine gidiliceğini öğrenmiş bulunuyorum.Ne yalan söyleyeyim,en azından birkaç bölüm daha Ayşe Kutlu ile devam edilmesini isterdim.Yeni gelen sennaristin de kalemi çok iyidir,buna şüphe yok.Ama ben,Ayşe Kutlu'nun kafasındaki hikayeyi  bir biçimde zamana yaydığını ve eksiklikler yaratacağını düşünüyorum.Umarım yanılırım.Bize bekleyip görmek düşer.Sevgi ile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder