27 Aralık 2017 Çarşamba

Kadere İnat-Kadın 10.bölüm

Çoğu TÜRK dizisinde olaylar,hiçbir zaman anlayamadığım bir şekilde erkek karakterlerin etrafında dönüyor.Aynı adama aşık olan iki kadın karakter ya da bilindik zengin kız fakir oğlan hikayeleri,tabii ki bu verdiğim örneklerde de çok başarılı işler var,benim takıldığım nokta bu tarz işlerin çoğunlukta olması.Ancak bazı projelerde var ki bu duruma gösterilebilecek şahane birer istisna.İçlerinde barındıkları karakterler güçlü kadın karakterler nasıl yazılmalıdır,sorusuna cevap niteliğinde olan.Şöyle bir hafızamı yokladığımda bana göre buna verilebilecek en özel örnekleden bir tane yine Hande Altaylı'nın eşsiz kaleminden can bulmuş ''KAHPERENGİ'' adlı romanın uyarlaması olan MERHAMET'TİR.Aslına bakarsanız ''KADIN'' dizisini oyuncu kadrosunda Özge Özpirinçci olmasına rağmen ki oyuncuğuna hayranım, geç fark etmiş bir seyirci olarak, şunu söyleyebilirim ki içinde ''Kadın'' olmanın farklı hallerini muazzam bir biçimde görüyoruz.Ama bana göre bu karakterlerin içerisinde önemle üzerinde durulması gereken karakterlerin başında Bahar geliyor.Ve bana sorarsanız her anlamda Türk televizyon tarihimizdeki en başarılı karakterlerden.İzlediğimiz her bölümde yaşadığı binbir felaketle baş edebiliyor olması,mucizelere olan inancımı artıyor.Bir kadının eğer isterse neler başarabileceğine gösterebileceğine en güzel örneklerden bence.Son birkaç bölüme kadar Bahar'ın içindeki bu gücün kaynaklarından birinin Sarp'la yaşadıkları Aşk olduğunu düşünüyordum.Ancak Sarp tarafından,hayal kırıklığına uğratıldığı anda bile ilk şoku atlatıp çocukları için yaralarını sarıp hemen ayağa kalkması bunun böyle olmadığını gösterdiği bana.Bahar'ın yaşadığı durum Sarp'ın ortalarda olmaması da göz önüne alındığında daha bir içinden çıkılmaz oluyor.Çünkü  sevdiğiniz adam,çocuklarınızın babası hakkında bir takım iddialar ortaya atılıyor.Ve sizin bu sorrup sorgulayabileceğiniz hiç kimse yok karşınızda.Ve işin bence kırıcı ve yakıcı olan kısmı da çocuklarınızın babalarıyla alakalı kurdukları dünyayı yıkmamak adına susmanız gerekmesi.Zaten Şirin'in psikopatlıkları her geçen bölüm biraz daha tehlikeli bir hal alırken bunun ne kadar zor olduğu konusunda bir şey yazmama gerek yok.Orjinalini hiç izlememiş olduğumdan gelecek bölümlerle ilgili birkaç tahminimi sizlerle paylaşmak istiyorum.Her şey önce ben Sarp'ın kesinlikle Şirin'e umut vermiş olabileceğini düşünmüyorum.Şirin tamamıyla hayal dünyasında ve burada yaşadıklarını Bahar'ın sinirlerini bozmak için kullanıyor,ancak;evet aldatmamış olabilir ama bu tamamen suçsuz olduğunu göstermez ki değil ve ben Sarp'ın bir şekilde hala hayatta olduğunu düşünüyorum.Bana kalırsa Arif ve Bahar arasında tam bir şeyler yaşanmaya başadığında çıkıp gelecek.Yeni bölümleri daha büyük merakla bekliyorum.Emeklere Sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder